مصاحبه آرشیو خبر ها
بارتزالی : رونالدو یک حرفه ای تمام عیار است

بارتزالی : رونالدو یک حرفه ای تمام عیار است

آندرآ بارتزالی مدافع یوونتوس درباره ی کریستیانو رونالدو گفت:

 

او در حال اثبات کردن خود به عنوان یک حرفه ای عالی در یوونتوس است و میخواهیم با هم در همه ی رقابت ها به پیروزی برسیم.

 

بیانکونری در این فصل تاکنون تمام مسابقات خود چه در سری آ ایتالیا و چه در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است، اما رونالدو با اتهام تجاوزی روبرو شده که البته این اتهام را رد کرده است ولی پلیس لاس وگاس تحقیقات درباره ی این موضوع که به گفته ی شاکی در سال 2009 رخ داده است را آغاز کرده است.

 

بارتزالی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 

او آرام است. بدیهیست که او بهترین فصل خود را تا اینجای کار پشت سر نگذاشته است اما او در حال اثبات کردن خود به عنوان یک حرفه ای عالی و تمام عیار است.

 

در برابر اودینزه او یکی از گل هایش را به ثمر رساند. او یکی از بزرگان است و دارد این موضوع را با عملکردش نشان می دهد. ما امیدواریم او عناوین و افتخاراتی را برای ما بدست آورد که قبلا آنها را بدست آورده ولی ما مدت زیادی است که لذت بردن آنها را نداشته ایم (منظور قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.)

 

بارتزالی ادامه داد:

 

شروع خوب در این فصل یک آغاز متقاعد کننده است و به نظر من روحیه تیم بسیار بالاست. پیروزی در تمام مسابقات به آسانی بدست نخواهد آمد و هرچه جلوتر می رویم این امر سخت تر می شود.

 

آندرآ بارتزالی در پایان سخنانش گفت:

 

این تیم برای اینکه در تمام تورنمت ها به بهترین و کامل ترین شکل حضور پیدا کند ساخته شده. ما می خواهیم با بهبود عملکردمان کار را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: